En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av S - 21 augusti 2007 09:39

Jaha ja, idag gör jag ett nytt försök på Arbetsförmedlingen. Förmodligen kommer jag att bli lika upprörd som igår men nu vet jag ju åtminstone vad jag har att vänta. Får väl ta med mig en bok och lite fika... ;p Intressant är att de hade exakt samma system försisådär tre år sen när Petri besökte dem. Har de ingen utveckling på det där stället? Måste vara ett fruktansvärd ineffektivt system.


I övrigt idag tänkte jag städa några marsvinsburar och få upp gardinerna i sovrummet. Hoppas bara att det funkar med de gardiner vi köpte. De har vit bakgrund och sedan mönster med stora cirklar i beige och mossgrönt (skulle man nog kunna kalla den gröna färgen). Väggarna i sovrummet är vita med en fondvägg som går i mörkbrunt och lite ljusare nougat. Det borde funka tycker jag men man vet ju aldrig.


Imorgon börjar skolan. Jag kommer förmodligen att vara rejält nervös när jag ska dit men det är smällar man får ta. Gäller att hitta till rätt ställe i ett virrvarr av salar också, men men, det är väl fler än jag som har det problemet. Beställde boken som vi ska ha i proppkursen i matte igår på nätet. Inte farligt dyr, 165:-, men jag antar att det kommer att behövas  betydligt dyrare böcker så småningom. Har varit duktig och gjort en studieförsäkran också på csn så nu borde pengarna komma hyffsat snart efter att jag har registrerat mig imorgon.


Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards