En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Svisch!

Av S - 28 april 2010 19:43

Hjälp vad dagarna går fort! Tycker att det nyss var helg och nu är det redan onsdag! Hur ska jag hinna allt!? Börjar känna lite småpanik för mitt exjobb... Har en hel del kvar att göra men om drygt en månad bara ska det vara klart! Det ska iaf bli väldigt kul med utställning på lördag. :-) Jag trimmar på så gott det går men jag har förstås börjat för sent egentligen...


Idag fyller min söta mamma år! Grattis grattis mamsen!   På fredag drar vi till Uppsala för att fira henne och presenten blev inhandlad idag. :-)


På lördag flyttar förresten Piripiri hemifrån! Han kommer till ett riktigt kanonhem och jag kommer att få se honom med jämna mellanrum eftersom hans nya familj är flitiga petutställare. :-) Så för tillfället finns bara lille Äppelmazarin till salu. Han är redo att flytta runt den 24 maj.


     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards