En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av S - 2 augusti 2007 15:35

Fy fan för migrän! Har legat däckad hela dagen i denna fruktansvärda åkomma. Tyvärr börjar jag få dessa attacker oftare och oftare. I hela mitt vuxna liv har jag haft huvuvärk med jämna mellanrum men de senaste åren har det utvecklat sig till migrän som håller i sig i upp till två dygn istället. Inte kul alls, det enda jag kan göra är att knapra smärtstillande piller och sova bort dagen... :/ Lyckades iaf ta mig ut och köpa receptfri migränmedicin (de vanliga huvudvärkstabeltterna hjälper knappt) så nu känns det bättre.


Vid femtiden så dyker mamma och Becke upp för att gratulera Petri som ju fyller år på lördag. Jag försökte förklara att varken Petri eller jag förväntar oss någon uppvaktning alls av dem men se det gick inte fram. "Vi köper ju presenter till Beckes döttrars respektive så det är klart att Petri ska ha då också". Jaja, de får väl hållas då. ;) Lite kul är att Becke som i vanliga fall alltid visar upp sin tuffa och macho sida, nu verkar ha blivit totalt charmad av kissarna. Jag misstänker att det är mycket pga dem som de absolut skulle komma och hälsa på... ;) Jag hörde minsann igår när jag pratade med mamma på telefon hur Becke jollrade i bakgrunden: "Hur är det med moffas små kissar då?" Tsss...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards