En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 27 juni 2007

Första Tradera-hoyan!

Av S - 27 juni 2007 21:05

Nu har jag vunnit min första Tradera-auktion! :) En Hoya pubicalyx 'Pink Silver' bidde det. Har fler på gång också så vi får väl se om det blir någon mer innan veckan är slut. Ska försöka få iväg Petri på en liten tur till Plantagen här någon dag. Måste köpa något bra medel att plantera de nya sticklingarna i.


Nu är det också klart att sockersöta gräddbakelsen SCh Luneas Natasha, crested pew, flyttar hem igen när hennes tidigare ägare lägger ner sin uppfödning. Natasha är dotter till min underbara pewhona Lolita som jag hade förut och Natasha är minst lika söt som sin mor. :) Det ska bli jätteroligt att få hem henne!


Ikväll lyxade vi till det och åt på den grekiska restaurangen som ligger alldeles under oss men jag kan tyvärr bara konstatera att jag inte är något stort fan av grekisk mat. Lite trist när man faktiskt har en av stans bästa restauranger i samma hus och det råkar vara just grekiskt de serverar. Jaja, mätt blev jag iaf. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards