En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 6 juni 2007

Av S - 6 juni 2007 10:18

Sooooool! Jag tror att jag blir mer och mer förtjust i solen. Kan inte minnas att jag har varit så här glad för lite sol förut men nu kan den verkligen liva upp mig rejält. :) Finns väl inget härligare än att vakna en ledig dag och inse att det är strålande sol och 24 grader varmt ute!


Nu blir det strax frukost och sen bär det först av till Valbo köpcentrum, Petri ska kolla efter shorts, och sen vidare till Storvik där vi ska solbada ett par timmar. På eftermiddagen kanske mamma och Becke skulle komma förbi en snabbis, mamma håller på och ta MC-kort och har köpt teoriböcker. Men tyvärr visade sig hennes MC-bok hänvisa till en annan grundteoribok än den hon hade köpt - nämligen den boken som jag har. Så vi kom fram till att vi skulle byta böcker ett tag så jag får hennes nya och hon tar min som hennes MC-bok hänvisar till. Kan vara bra för mig att få läsa en annan bok också, oftast ser de ju saker från lite olika synvinklar.


Ut i solen nu! 

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards