En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 4 juni 2007

Av S - 4 juni 2007 13:43

Igår blev vi klara med tapetseringen! Tjohoo! Och inte hade vi någon champagne hemma att fira med heller, det fick bli hemmakokt risgrynsgröt istället. Nästan lika bra. :p Visserligen återstår en del renskärning så riktigt klart är det ju inte men det där hemska tapetbordet behöver vi iaf aldrig mer fälla upp! Härligt!


Idag har jag bara varit på kurs på förmiddagen och sen tog jage n sväng på stan. Hela Gävle kryllade avdyngsura, vattensprutande studenter(?) som var helt vilda och jag hade ett sjå att hålla mig undan vattenpistolerna och hinkarna(!!) med vatten som flög i luften. Är det här någon årlig tradition månntro!?


En trevlig överraskning väntade i brevlådan när jag kom hem - Marsvinsmagazinet. :) Har nästan plöjt igenom hela men ska nog lägga mig på sängen och krama ur det sista samtidigt som jag vilar mitt onda huvud. Hade helst velat lägga mig och sola utomhus i någon trevlig park men min fortfarande rödmosiga hud skulle nog inte uppskatta det tror jag. :p


Ikväll blir det tvättstugan och grönsakshandling. 



Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards