En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 20 juni 2007

Av S - 20 juni 2007 16:29

Idag har det faktiskt varit en del sol här i Gävle så jag och Petri passade på att sola. Efter mycket om och men hittade vi en parkering i närheten av Boulogneskogen och slog oss ner med vårt pick och pack på en gräsplätt där. Otroligt hett emellanåt men så sköööönt med lite sol igen.


Sen tog vi en tur till Motorcenter där de säljer motorcyklar och tillbehör och jag hittade äntligen ett par byxor (bara jacka, hjälp, skor och handskar kvar att köpa... :p ) på rea för bara 500:-. :) Vi får väl se om det blir någon motorcykeltur alls för mig i sommar, det beror lite på om vi hittar resten av utrustningen för en hyffsat billig penning. Provade en jacka som satt jättebra men attans så dyrt det är med mc-grejjer! 2600:- kostade den, och då var det ändå en av de billigare jackorna... :p


Har hållt på och krånglat med mitt trådlösa nätverkskort också. Det slutade helt plötsligt att fungera för ca 2 veckor sedan och jag fick inte igång det. Igår kväll gjorde jag och Petri ett ryck och ominstallerade precis allt men fick det ändå inte att fungera. Idag ringde jag supporten och fick rådet att avinstallera kortet och sen sätta det på en annan PCI-slot och wow! Det funkar igen. :)


Nu har vi precis ätit lite lätt middag bestående av rökt citronpeppar lax med färskpotatis och romsås. Mums! :) Petri pratar i telefon nu men strax ska vi ta en runda på stan, jag måste köpa linsvätska.


Tjing!

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards