En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 3 juni 2007

Av S - 3 juni 2007 14:35

Idag har vi haft besök av pappa. :) Trevligt, trevligt. Det var längesen jag såg honom, eller iaf över en månad sedan. Han inspekterade vår fortfarande kaosartade lägenhet och sen tog vi en promenad i bolougnerskogen med Flora-vovven. Himla fint där! Flora tog sig t.o.m ett dopp, men vi andra behöll kläderna på. :p


I fredags fick jag en jättetrevlig överraskning på kvällen. Sötaste Petri hade köpt en skitsnygg jacka till mig, bara sådär! En röd Haglöfs vindjacka som verkligen kommer att komma väl till pass. Jag har ingen riktigt sportjacka som är vindtät så det här var perfekt, sen att den verkligen var jättefin också gjorde ju inte saken sämre. :) Han är snäll han min pojkvän! :)


Nu är vi nästan klara med tapetseringen (ja, jag vet att det nu har gått nästan två månader sedan vi började...), vi har bara 5-6 våder kvar i vardagsrummet sen är det klart. Ska bli helt underbart att få iordning på riktigt!  


Igår åkte vi till Storvik och låg och solade i två timmar vid vattnet, jättefint väder med sol för en gångs skull. Det är man inte brotskämd med. Och som vanlig är man så orutinerad att man inte smörjer in sig med solskydd så både Petri och jag såg ut som två kräftor igår kväll. :p Idag ser det lite bättre ut men att man inte lär sig... 

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards