En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 13 januari 2008

Utmaning

Av S - 13 januari 2008 21:47

Jaha ja, jag gillar inte alls såna här listor och tjaffs men när nu Jennifer (KizBaz)var så snäll och valde ut just lilla mig så känner jag mig tvingad att svara. ;) Hoppas att ni som jag själv utmanar känner er lika tvingade! Mohahaha!


Här är reglerna:

Länka till den som utmanat dig.

Berätta 7 sanningar om dig själv.

Berätta 7  lögner om dig själv

Utmana 4 personer i slutet av ditt inlägg.

Lämna ett meddelande till dom fyra du utmanar.

*Länk till den som utmanat mig

http://kizbaz.bloggagratis.se/  -Jennifer

* 7 sanningar

1 Jag skulle ha svårt att leva utan djur

2 Jag gillar inte alls oliver

3 Jag sjunger ofta och gärna när ingen hör mig

4 Jag färgar håret

5 Det händer att jag inte duschar varje dag

6 Jag är superduperkär ;)

7 Jag är en jävel på att baka bullar

*7 lögner

1 Jag skolkade hela gymnasiet igenom

2 Jag älskar att vara ensam

3 Jag skulle inte vilja bli rik

4 Jag har aldrig borstat håret

5 Jag lider av marsvinsfobi

6 Jag tycker att inredning är urtråkigt och onödigt

7 Jag cyklar till skolan på en enhjuling varje dag 

*Utmana 4 personer

Jag utmanar Johanna (Beatniks), Malin (wilmapalmen), Ewa (fundringar) och Ida (idefix).

*Meddelande till dem jag utmanar

Gör mig inte besviken nu hörrni! ;p


 Sådärja. 


 
 
Jennifer

Jennifer

13 januari 2008 22:24

HAHA! Klockrent Sophie! Hoppas nu de andra känner sig lika tvingade till detta! :P

http://www.kizbaz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards