En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 16 januari 2008

Av S - 16 januari 2008 16:25

Har precis kommit hem från en runda på gymet. Blev inte lika lång som den brukar men så tränade jag ju faktiskt igår också. Och mer "träning" blir det nu för jag ska städa burar. :)


På väg hem från gymet gick jag faktiskt in på ett konditori och köpte en semla. Mums! Så den ska jag avnjuta ikväll framför tvn. :) Till middag tror jag att jag ska laga något med kkyckling och svamp. Köpte sån där creme fraiche med svamp igår och så har vi kvar torkade kantareller sen i höstas så det blir nog gott. 


Yalima har nu gått 65 dygn så i princip kan hon föda när som helst. Hon har öppnat sig en del också. Jag trugar med mycket godsaker och hon äter även om det inte går så fort men jag tycker ändå att hon ser lite sliten ut. :/ Bara hon håller ut till kullen är född så brukar det lösa sig av sig självt.

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards