En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 12 januari 2008

Av S - 12 januari 2008 13:00

Om 50 minuter går min buss till Uppsala. Satte mig vid datorn nu för jag har precis målat naglarna och kan inte göra så mycket annat innan de har torkat. Jag sov länge imorse, det fanns liksom ingen anledning att gå upp tidigt - ensam hemma dvs ingen att sitta och äta lång lördagsfrukost med och vädret är riktigt pissigt med igenmulen himmel och snöblandat tungt regn. :/ Usch!


Gick iaf upp vid elva och åt lite frukost och kollade mailen mm. Hittade en intressant dokumentär på tv4+ om tourettes syndrom så den kikade jag och kissarna på innan jag hoppade in i duschen. Idag är det alltså släktkalas som gäller, ska bli kul med något att göra. :) Imorgon blir det kanske en runda på stan och så en sväng till gymmet. Sen ska jag städa några burar och förhoppningsvis både börja och avsluta en inlämningsuppgift i produktutveckling. En fördel med att vara ensam hemma iaf! Man får en massa tid över till att göra en massa tråkiga saker... Typ. :p Usch vad det är synd om mig.

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards