En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 23 januari 2008

Av S - 23 januari 2008 13:46

Nu är disken diskad, golven dammsugna, sängen renbäddad och en maskin tvätt surrar för fullt. Oh, så fint och fräscht det blev. :) Nu ska jag sätta mig med skolböckerna ett tag!


Oj vad jag är nyttig idag! 

Av S - 23 januari 2008 10:51

Idag var det en kort skoldag. 8.15-11 stod det på schemat men vi slutade redan strax efter kl 10. Cyklade direkt och hämtade ut mitt paket från HM som kom igår, hade beställt lite träningskläder nu när jag har kommit igång med träningen. :) Och allt passade perfekt så det var ju trevligt.


Resten av dagen ska jag plugga litegrann, läsa in mig lite på logistiken som vi läser nu och kanske kika lite på matten också. Har en stooor disk i köket som egentligen är Petris men eftersom jag ändå är hemma idag så tänkte jag ta den så att vi får mer rolig tid tillsammans ikväll istället. Är jag för snäll..? Ska nog putsa och feja lite hemma också om jag hinner. Och när Petri kommer hem ska vi till gymmet och sen avrunda kvällen i soffan framför tvn, det är Fredsstyrkan kl 20.00 på tv4 som jag tänkte kika på.


Väntar och väntar på att csn-pengarna ska komma. Är nästan helt pank nu och det är inte kul alls. :/ På csn:s hemsida står det inte ens ett datum för första utbetalningen ännu. Jag lämnade studieförsäkran så fort jag kunde men sen ska ju även skolan skicka in uppgifter och det verkar de dröja med. Kanske ska ta och ringa och höra hur det går...
 

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards