En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 26 juni 2007

Hoyor, begonior och integralhjälmar

Av S - 26 juni 2007 12:26

Jag är fast i Tradera-träsket. :p Nu har jag surfat runt där i, ja jag vet inte hur länge... :p Har lagt bud på några hoyor samt på en mc-hjälm som förmodligen är för liten men det är en jättefin hjälm så det lär inte vara några problem över huvudtaget att sälja den igen (för mycket mer pengar...) om den inte skulle passa. Vi får väl se om jag vinner någon budgivning. :) Spännande det här ju!


Har blivit lite intresserad av begonior också, tycker att de har så läckra blad och blommor. Köpte en samma dag som jag köpte hoyan och den är jätteläcker med sina knallrosa blommor av två olika typer. Har lite aningar om att den kallas gubben och gumman. Kan det stämma tror ni?

 


Måste slita mig från datorn strax och gå och städa Amabelles och Luckys bur, det är den enda som inte hanns med sist. Sen tänkte jag dra fram dammsugaren en runda. Det behövs!

 
 
Ida

Ida

26 juni 2007 15:05

Hahaha.. klockrent. :) Själv försöker jag ju finansiera mitt traderamissbruk genom att sälja också. Eller det känns iaf bättre då. ;)

Begonior är inte min grej. Jag har en ful, gul hängbegonia som jag fått på balkongen. Skulle aldrig skaffat den själv... :p

http://idefix.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

26 juni 2007 21:42

Jag gillar vissa begonior - har sett stora tuffa som har jättefina blad i vinrött/lila/grönt och ljusgul tror jag att det var.

http://beatniks.bloggagratis.se

 
Ulle W

Ulle W

27 juni 2007 10:50

Tradera är beroendeframkallande!! Å så attans roligt. Har bl.a köpt massor av superfina barnkläder där för löjligt lite. Perfekt när man har ungar som växer så snabbt!

http://ulles

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards