En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 15 maj 2007

Träningsvärk och nervositet

Av S - 15 maj 2007 10:31

Jag hade inte gjort något fel med routern. Det visade sig att det var för långt avstånd mellan routern och min dator när jag provade helt trådlöst från hallen, vilket är väldigt märkligt med tanke på att dte funkar hur bra som helst med Petris dator oavsett vart i lägenheten han befinner sig... Nåja, det var ju skönt att det inte var jag som hade gjort något fel... ;p


Idag har jag en djävulsk träningsvärk efter gårdagens slipande. Hela axelpartiet och en bit ner på ryggen väääärker. Snacka om att man är otränad! Dessutom mår jag jättekonstigt, har ont i huvudet (har tagit tablett men det hjälper inte, ska nog knapra en till snart och hoppas att den tar) och ont i magen men det kanske mest beror på nervositet över nya jobbet. Ska jobba första gången på riktigt ikväll och dte känns väldigt nervöst. :/ Har inte fått i mig någon frukost mer än ett glas med fil ännu men jag måste ju äta innan jag sticker iväg, annars kommer jag väl att svimma till på köpet. Usch... Ni kan väl hålla en tumme för mig?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards