En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 11 maj 2007

Av S - 11 maj 2007 13:06

Andhistorien fortsätter... http://www.gd.se/Article.jsp?article=104041, det är ju lustigt, först bryr sig ingen när man ringer och försöker få dit någon men sen när det uppmärksammas i media då händer det grejjer! För ändernas skull är det ju bra iaf.


Själv är jag seg och konstig nu. Gick upp kl 7 när Petri gick till jobbet för jag kunde inte somna om, satt en stund vid datorn och pysslade och blev sen paniktrött igen vid halv elva och gick och la mig och läset lite. Somnade förstås och vaknade vid halv ett igen... Hmm... Varför blir man alltid så konstigt när man sover mitt på dagen? Ska iaf ta mig för något nu, vika ihop tvätten och lägga i en till maskin (halleluja för att ha egen tvättmaskin i badrummet!!), kanske börja skrapa lite på väggarna i vardagsrummet, det blev inget av det igår. Sen sak jag nog ta en promenad ner på stan och köpa nåt gott vin till ikväll tror jag. :) Och så plocka gräs till grisarna. Juste! Trimma borde jag också göra. Och duscha mig själv. Jahapp, nu fanns det plötsligt massor med saker att göra. Var börja..?





Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards