En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 22 maj 2007

Av S - 22 maj 2007 21:33

...har jag ägnat mig åt idag. Städade tre burar ikväll och tre igår så nu har jag bara Amabelles och Luckys bur kvar imorrn. Leonoras mage är stooor och bebisarna sparkar för fullt. Så spännande att se vad som döljer sig där inne! :)


Imorrn innan jag börjar jobba tänkte jag bada satinerna (ja... jag vet att jag skulle ha gjort det redan i söndags!) och trimma massor. Får väl se om jag lyckas hålla tidsschemat.


Idag har det regnat i Gävle men jag hade tur och fick uppehåll både till och från jobbet. Nu på kvällen har det äntligen slutat regna och det ser ut att bli finare. Jag och petri tog en promenad och köpte varsin glass, jag köpte en lion nånting, stooor strut med vanilj och chokladglass med seg kola i mitten och chokladöverdrag med riscrisp. Mums! :D



Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards