En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 21 maj 2007

Av S - 21 maj 2007 15:23

På lördag är det dags igen. Då är det utställning i Rättvik, och det ska bli såååå kul! :) Var så längesen jag var på utställning sist. Nu ska jag visserligen också döma petclass så det blir inte så mycket minglande, men jag hade inte så fasligt många djur att döma så förhoppningsvis hinns det med en del också. Kommer att ha med mig sex grisar varav fyra ska ställas ut i ras. Satincrestade saffronbebishonan Eliza Jane, crestade buffen Xylona som ska flytta efter utställningen, satin buffen Nalle Puh och vuxna crestade buffhonan Quilla. Har även med mig Madeiras två bebispojkar - Yalumbo och Yalero. Yalumbo ska flytta hemifrån och Yalero är till salu, så kanske han också får ett nytt hem efter utställningen.


Ska trimma utställningsdjuren och bada satinerna nu, sen när Petri kommer hem från jobbet så ska vi åka och köpa spån. Det går åt... Och sen blir det burstädning ikväll. 

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards