En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 20 maj 2007

Av S - 20 maj 2007 17:18

Idag fick min cykel sig en liten omgång av cykeldoktor Petri. :) Nya bromsbackar (heter det så??), smörjning av kedja och vajrar mm. Himlans bra blev det, eller iaf mycket bättre än innan. Nu fattas det bara lite mer luft i däcken så kommer jag att susa fram som vinden till och från jobbet i sommar. :)


 Igår blev det faktiskt en hel del tapetserande, en hel vägg är klar och nu ska vi strax sätta fart med vägg två. Egentligen skulle vi ha börjat tidigare men det var så fint väder ute så vi kände att det bara inte gick. Vi tog en runda på stan och jag inhandlade ovan nämnda saker till cykeln. Sen var vi onyttiga och åt varsin pizza (jag åt iofs inte upp hela, det orkar jag aldrig) och jag hann klämma en mjukglass också. :) Riktigt onyttigt och gott. :)


Igår hyrde vi en film också, Little Miss Sunshine, himla bra och annorlunda film faktiskt mend ett ritkigt bra budskap för en gångs skull. Kan jag varmt rekommendera. Idag när vi gick och lämnade tillbaka filmen så passade jag på och plockade gräs till grisarna också, mycket uppskattat. :)

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards