En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 23 maj 2007

Av S - 23 maj 2007 21:55

Yes! Mitt tidsschema höll. :) Badade satinerna idag och har trimmat en hel del, kanske för mycket t.o.m på stackars Eliza Jane som plötsligt ser alldeles  flammig ut, något hon verkligen inte förtjänar utan det är helt och hållet mattes fel. :p Ska fortsätta trimma imorrn men då får Eliza vila och jag koncentrerar mig bara på de andra. Ska nog bada småttingarna Yalumbo och Yalero imorrn också, de ska ju inte ställas ut så de kan få sitt bad lite i förväg.


Är ledig imorrn vilket känns skööönt! Ska handla lite på dagen och kanske städa lite hemma. Finns iofs inte så mycket att städa ännu eftersom vardagsrummet och hallen fortfarande är totalt kaotiskt. *suck* Men dammsuga och torka golv i kök och sovrum kan jag iaf göra, och tvätta en maskin tvätt. Petri åker hem till Luleå över helgen så jag misstänker att han vill ha lite rena kläder med sig. Tänk vilken huslig och omtänksam flickvän jag är. ;)


Nu är det snart dags för Sophie att sussa kudden. Ska ta en snabbdusch först bara.


Godnatt på er alla människobarn! 


Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards