En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 14 maj 2007

Gaaaah!

Av S - 14 maj 2007 16:12

Dumma, dumma, dumma router! Tänkte att jag skulle vara duktig och installera nya routern och lan-kortet i datorn. Sagt och gjort. Lan-kortet gick jättebra. Routern likaså och internet fungerade utmärkt. Tills jag kom på att syftet med en router är väl ändå att man ska slippa sladdar mellan modem/router och dator? Men icke sa nicke... Det funkar inte utan en kabel mellan routern och datorn. Och manualen visar bara ett sätt att göra det på - MED sladd. Måste det vara så alltså? Vad är då meningen med en router!?? Jag fattar nada.


Någon som kan sånt här bättre än jag!? Jag har ju en liten antenn bakpå datorn nu så jag tycker att den borde kunna ta emot signaler från routern så att lilla routern + modem kan stå i hallen vid telefonjacket så att jag slipper tusen kablar runt datorn... Hjälp!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards