En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av S - 27 oktober 2009 19:44

...har det fortfarande inte kommit några bebisar. :-p Jag undrar hur många gånger jag har gått in i marsvinsrummet idag... 30-40 kanske?


Har gett Tosca och Crepes bladpersilja vid några tillfällen och så har de även fått kligröt vilket var väldigt smaskens så nu skriker de så fort de hör att jag närmar mig rummet. Inte bra att skämma bort dem för mycket kanske. ;-)


Blev en god lunch på stan med mamma också, vi hann med lite affärer och en fika också innan mamma åkte vidare mot Bollnäs. Tack för idag lilla mamma! :-)


Nej, nu ska jag titta till Crepes igen, NU kanske det har kommit bebisar!

Av S - 27 oktober 2009 08:35

Nixpix, inga bebisar ännu. Idag är Crepes på dygn 69 så det är verkligen nära nu. Är så himla nyfiken på vad som kan tänkas gömma sig i hennes mage, sist blev ju bebisarna så himla söta i en väldans massa olika färger.


Nu ska jag sätta fart med pluggandet. Har ställt mobilalarmet på 10.45, då är det dags att avsluta pluggandet för en stund och istället göra iordning mig och gå iväg till tågstationen för att möta upp mamma som passerar Gävle på väg mot Bollnäs, vi ska ha en liten lunchdejt. :-)


Vi får väl se om jag återkommer innan dagen är slut eller om det blir först imorgon som jag kan rapportera om bebisar.

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards