En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av S - 15 oktober 2009 10:52

Det blev lite ändrade planer idag på morgonen. Kollade skolmailen och såg att jag hade fått mail från företaget som vi gör ett projekt hos just nu och skulle ha möte med kl 9. Det blev framflyttat till 12.30 istället så jag startade dagen med att baka inför lördagens dop istället. Blev en långpanna med sega hallonrutor, har provsmakat (förstås!) och de är vansinnigt goda! Ska nog baka en till plåt nu men det blir med någon annan kaka, antingen chokladtoscakakor eller silviakaka. Sammanlagt har jag tänkt baka fyra långpannor, det borde väl räcka till drygt 60 personer..? Sega hallonrutor, chokladtoscakakor, silviakakor och chokladrutor med maräng blir det. :-)


Förutom att baka sysslar jag med översättning av en vetenskaplig artikel om ISO 9000 (vilket är vad vårt projekt handlar om) och lyssnar på Kent.


Ikväll är det tvättning som gäller, lagom kul sådär. :-p Men imorgon däremot är det freeeedag! :-) Det är alltid trevligt!

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards