En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av S - 14 oktober 2009 08:43

Idag har jag föreläsning på eftermiddagen och tänkte få lite nytta gjord innan dess. Ska iväg en sväng till återvinningen med gammalt spån och sen till ÖB för att köpa folieformar som jag ska förvara kakorna i inför lördagens dop av Jonas. Sen måste jag ner på stan och leta efter ett par stövlar. Insåg igår när jag provade kläder inför dopet att jag faktiskt inte har några vinterstövlar (som är hela) och det behövs verkligen så det ska jag försöka hitta idag. Även fixa lite andra grejer på stan... Jag ska läsa en dikt till Jonas på dopet och igår hittade jag en som jag tycker passar bra så den får det bli. :-) Egentligen skulle jag vilja sjunga, det finns så många fina sånger, men det är jag för feg för trots att jag faktiskt kan sjunga.


Ikväll får vi nog besök av våra vänner från Storvik, de skulle in till Gävle och svänger nog förbi oss då. Får se om det blir gemensam middag någonstans också kanske.

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards