En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av S - 7 oktober 2009 11:35

Idag gick jag upp tidigt för att åka iväg och få lite uppgifter inför mitt extrajobb, har suttit hela förmiddagen med det och det kommer nog att gå bra tror jag. :-) Handlar en hel del om att sammanställa statistik och det är ju något som jag faktiskt tycker är kul - statistiknörd som jag är. ;-p


Ikväll ska vi iväg till M & M i Storvik och äta middag, på vägen dit stannar vi till hos Anki också och hämtar hö. Smidigt! Ska passa på att kika på Ankis (eller ja Semlas) nya bebisar också om det hinns med.


Nu ska jag strax äta lunch och sedan bege mig till skolan för lite skolarbete, det är en stor gruppuppgift som ska lämnas in så småningom som vi ska börja på.



Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards