En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 20 juli 2009

Bebisar!

Av S - 20 juli 2009 10:36

Nu är det mindre än en vecka kvar innan Petri kommer hem igen. :-D Och jag har fortfarande B&J-glass kvar. ;-) I lördags var jag till Stockholm och hälsade på min kompis Malin och hennes lilla familj. Jag fick äntligen träffa lilla Wilma som jag skrev om här. Wilma var en nöjd liten tjej dagen till ära, det måste vara mitt goda inflytande. ;-)


Och igår blev det ännu mer bebisgos, jag och mamma drog till Bollnäs och hälsade på min lilla gud-/brorson (och givetvis hans föräldrar också). Jonas hade nog lite småont i magen igår men var ändå rätt så nöjd med tillvaron när han fick ligga i famnen och mysa med faster. :-)


Gizelles stora lilla dotter är en tuff tjej som tar egna promenader i buren och är väldigt självständig, inte alls särskilt mammig mer än när hon är hungrig. Då söker hon upp mamma för att få mat men i övrigt så kan hon ligga och sova någon helt annanstans, gärna i det stora tygröret från Ikea. :-)




 
 
Felicia

Felicia

20 juli 2009 12:31

Naw, hon låter verkligen helgo - och det verkar som om hon har tagit ett lååångt kliv förbi bebisbebisstadiet och vill vara ett stort marsvin på en gång ^^

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards