En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 17 juli 2009

Utställningsanmälan

Av S - 17 juli 2009 21:05

Sådärja. Då har jag anmält till Järbo (vilket iofs bara innebar att jag själv skrev in mina djur i katalogprogrammet ;-) ) och betalat in anmälningsavgiften. Startfältet blev som följer:


  • Nikean Lucky Me, self buff, 47 mån, ras båda domarna. Behöver 1 cert för att bli champion (svensk och finsk på en gång då!).
  • Luneas Tosca, self saffron, 6 mån, ras båda domarna. Behöver 2 senior-cert för att bli champion.
  • Luneas Kokostopp, nonself saffron dalmatiner, 6 mån, pet båda domarna. Behöver 2 silverkort för att bli Guldpet.
  • Luneas Peach Melba, nonself beige/saffron, 2,5 mån, pet ena domaren.


Lilla Melba får följa med mest för miljöträningens skull, hon är ju bara en liten beeebis, därför ställer jag henne bara för en petdomare också. :-)

 
 
Ingen bild

Lotta

18 juli 2009 18:14

vad roligt :) får nog se till att komma och kolla :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards