En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 16 juli 2009

Mammamys!

Av S - 16 juli 2009 20:01

Calaisa verkar ha accepterat livet som småbarnsmamma, och det med råge! En riktig kovändning jämfört med förra kullen, då var hon inte alls så här harmonisk. :-)


 



 
 
tina

tina

16 juli 2009 21:44

Förstår mkt väl att man vill veta hur det går för dem :) Tyvärr måste jag väl säga att när hon först kom till andreas (min pojkvän) i månadsskiftet jan/feb ungefär. Så var hon väldigt skygg. vet inte om hon helt enkelt hade fått för lite uppmärksamhet, eller om ngn varit elak mot henne. Men hon har alltid varit min lillgris, och nu är hon en riktig gos, älskar att sitta i famnen eller att vara ute och springa. Så hon har förändrats mkt, man fick knappt ta på henne först, än mindre ta upp henne ur buren. Nu tigger hon nästan om att bli upplockad och få mysa lite :)

Nej, inte många som vet vad de ska säga. jag vet inte jag heller egentligen. bloggen är väl ett sätt att.. få ur mig känslor just nu bara.
Tack, jag uppskattar det :)

http://hjerpe.blogg.se

 
Ewa

Ewa

17 juli 2009 09:11

Ååååh, vilken go bild!! :-D

http://fundringar

 
Karin

Karin

17 juli 2009 17:18

Just såna där små sötingar är det enda jag kan sakna från marsvinstiden :-)

http://mitt--i--livet.blogspot.com

 
Eleni

Eleni

17 juli 2009 21:58

ooj vilken fin bild. & vilken nöjd mamma. Efter att ha fått det där på näthinnan kommer jag att sova gott. :)

http://www,tidus.bloggagratis.se

 
mamma

mamma

17 juli 2009 22:13

Åh, vilken mysbild. Riktigt mammamys som Tabita skulle säga.

http://mittlivsomfarmor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tina

18 juli 2009 21:19

SÖTASTE jag skådat!!! :) Tack f den fina bilden.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards