En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2009

Fääärdig!

Av S - 14 augusti 2009 22:29

Nu är jag äntligen klar med allt som skulle fixas inför morgondagen så nu ska jag strax krypa till kojs. Blir rena sovmorgonen imorrn ju, behöver inte gå upp förrän 6.45 jämfört mot 6.15 på vardagar. ;-)


Kokostopp och Krokas ryker ihop då och då men det verkar ha lugnat ner sig lite efter att även Krokas fick en stor pälstuss bortryckt. Nu kanske han inser att man inte ska mopsa sig mot stora, starka Kokostopp. :-p Tidigare stod Krokas kvar och muckade tills Kokostopp ledsnade och de flög på varandra men nu är det som om Krokas hellre springer iväg än konfronterar Kokostopp. Blir ju borta hela dagen imorrn så jag hoppas att det inte blir världens slagsmål när jag inte är hemma. De har ju iaf en stor yta att röra sig på.


Vi ses imorgon alla utställare! :-)

 
 
Felicia

Felicia

15 augusti 2009 16:22

Hoppas det var en "engångsgrej" och att de håller sams nu :-)

Lycka till, är kanske lite sent att säga, men jag säger det ändå ^^

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards