En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 7 november 2007

Julplaner

Av S - 7 november 2007 21:42

Äntligen har julens bekymmer löst sig. *puh* Känns som en stooor sten har fallit och nu känns det bara mysigt och trevligt med jul.Vi kommer att fira julafton här nere båda två och åka upp till Luleå på juldagen för att vara där i några dagar. Underbara mamma erbjöd sig att komma upp tillsammans med sin man och "djurvakta" över en natt, vilket innebär att vi kan vara borta två dagar extra. Vi åker på tisdagen och kommer hem på fredagen. Tusen tusen tack mamma! Har redan börjat planera för julpynt och julgran, älskar att få tända en massa ljus. :) Plötsligt kändes julen inte som något ångestframkallande längre utan bara myspys. :)

 
 
Jennifer

Jennifer

7 november 2007 23:25

Skönt att det löst sig för er med julfirandet! :D Själv så vet jag inte hur det blir för min och Pers del... Eller jo, han ska till Halmstad och fira med sin familj. Men jag då? Jag vill ju tillbringa julen med honom, MEN: för det första går jag i skolan under julen, för det andra kommer syster Josefine hem från Italien en sväng vid jul, och för det tredje så vill jag ju fira jul med mina föräldrar. Så här har ångesten ännu inte släppt över julbestyren.

http://www.kizbaz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards