En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

Marsvinsintreserad i Gävle?

Av S - 18 maj 2009 14:40

Lägger in liknande annons här på bloggen som jag gjorde på www.marsvin.ifokus.se.

class="editor_p"> 

Finns det någon marsvinsintresserad som bor i Gävle? Eftersom varken jag eller sambon kommer från Gävle så har vi inte så många som kan ställa upp och hjälpa till med matning av marsvinen och katterna om vi vill åka bort över en helg någon gång (och vi kan inte slita ut stackars E varenda gång ;-). Undrar därför om det kanske finns någon som är intresserad av att hjälpa till med det? Om du har marsvin och andra djur själv så kan jag förstås hjälpa till om du ska åka bort någon gång. Och har du inte det så får du förstås ersättning i form av pengar.


Härnäst är det midsommarhelgen som är problemet. Vi har planer på att åka upp till Luleå och hälsa på Petris familj under midsommar men det går förstås bara om vi lyckas ordna en djurvakt då. Midsommar är ju en himla tokig helg också då många åker ut på landet och firar med släkt och vänner. :-/ Maila sophie@luneas.se om du kan ställa upp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards