En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av S - 16 maj 2009 08:52

Det är synd om mig. Jag har haft magsjuka igår kväll och inatt. :-( Hade ingen aptit alls igår när det var middagsdags och sedan brakade det igång... Längesen jag mådde så dåligt. Jag var inte så illamående mellan vändorna till toan men så fort jag ställde mig upp blev jag alldeles svimfärdig. Svårt att kräkas samtidigt som man har diarré och håller på att svimma. :-/ En riktig mardrömsnatt! Och inget fick jag behålla heller, min mun var som en öken och jag hade kunnat hinka i mig vatten men vågade inte för det bara kom upp igen. Hoppas nu bara att Petri slipper det, har varit supernoga med handsprit mitt i allt elände. Torkat av toaringen och allt annat som jag kommit i kontakt med efter varje besök.


Jag hade ju för sjutton vinterkräksjukan i vintras - jag borde ha fått min beskärda del! Orättvist!


Petri var iaf jättesöt och matade marsvinen vid den vanliga tiden kl 21 trots att jag inte ens hade bett honom. Just då måddejag så kasst att jag inte hade en tanke på marsvinsmatning och att göra det själv hade inte varit att tänka på, då hade jag svimmat flera gånger om...


Usch... Så ska man gå och vänta på att det drar igång för Petri nu då. :-p

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards