En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 9 november 2007

Av S - 9 november 2007 18:59

Nu har jag fått bevisat två gånger att Imigran verkligen hjälper mot min migrän! :) Värken är helt bortblåst en halvtimme efter att jag har tagit tabletten. Idag provade jag först med Voltaren T men det hjälpte inte, efter ett par timmar kapitulerade jag och tog en dyyyr Imigran och vips så var smärtan och illamåendet borta! Så skönt! Innan var jag helt utslagen och hade noll ork till att göra allt som måste göras inför den stundande födelsedagen och men nu fick jag en massa gjort. :) Städat 4 av 7 burar, gjort rent kattlådan, varit ner i förrådet och stuvat om och letat reda på mina vinterstövlar, Petris vinterjacka och datorhögtalare. :)


Nu fick jag precis en gin & tonic serverad och Petri fixar kvällsmaten som idag blir något så exklusivt som falukorv och pommes frites. Nåja, det får duga idag, ingen av oss orkar göra någon extravagant marrätt nu.


Två av de små buffpojkarna blev tingade idag så nu finns bara lille Öivind och Ärland kvar till salu, samt saffronhonan Abiona.



Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards