En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 27 november 2007

Av S - 27 november 2007 20:33

Tack för hållna tummar! :) Halkbanan gick bra! Och var ganska rolig också. :)


Ikväll har jag och Petri varit en sväng till Rusta och sen har jag övningskört i centrala staden, kör så sällan där men det är ju faktiskt där som uppkörningen kommer att ske så jag måste börja nöta nu. Har även städat burar och beundrat alla små bebisar som poppar runt, helt gudomligt söta! Fick iväg reggen på de som ska reggas idag, klantiga jag hade slut på regmärken och fick beställa hem innan jag kunde skicka iväg reggen, hoppas jag hinner få tillbaka dem innan anmälnigstiden till Sollentuna går ut för jag har två småttingar vars nya mattar vill ställa ut dem då.


Grattis grattis till lilla pappa också som fyller 51 år idag. Jag, Petri, Siri & Daisy, Amabelle, Lucky, Undine, Leonora, Madeira, Quilla, Audi, Yalima, Ellen, Pannacotta, Betty, Blazé, Åssian och alla bebisar gratulerar! 





Av S - 27 november 2007 08:58

Idag gäller det! Halkbana! Om 1,5 timme ska jag kliva på bussen till Söderhamn och sen bär det av. Huuu vad läskigt! Håll tummarna är ni snälla!

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards