En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 16 november 2007

Av S - 16 november 2007 21:51

I brist på annat att göra ändrade jag utseendet på bloggen. Tycker att det blir riktigt mysigt. :) Varmt och hemtrevligt. ;)


Petri har fortfarande inte kommit hem. *suck* Ibland önskar man ju att han jobbade på ett vanligt 7-16-jobb där fabriken står stilla på natten... Han skulle ringa när han var på väg hem och han har inte ringt ännu. Till saken hör att han måste åka buss hem (samåker med jobbarkompisar men de är ju inte kvar nu) vilket tar en timme. Så ja, han lär väl inte vara hemma förrän närmare tolv, om ens då... :/



Av S - 16 november 2007 19:12

Fredagkväll! Skönt med helg! Är ensam hemma för Petri är kvar på jobbet igen. :/ Mycket som krånglar där nu men jag hoppas att han kommer hem snart. Har lagat god mat i min ensamhet - panerad fisk med kokt potatis, thaisås och grönsallad med tomater. Mums! 


Gick en sväng på stan efter skolan och köpte bl.a lite julkort. Tänkte vara duktig och skicka i år. Var även in på systembolaget och köpte en flaska vin samt Blossas specialglögg som de ger ut en ny varje jul. I år har den smak av havtorn och kanel. var tvungen att öppna korken och lukta när jag kom hem och den doftar ljuuuvligt! :) Cyklade iväg till affären och handlade också och det blev bl.a lite gott till kvällen.  


Marsvinen ligger och vilar i sina burar och kissarna har spridit ut sig så att en ligger på köksbordet och en i soffan. Själv ska jag nog spela lite PSP innan Idol börjar kl 20. Egentligen borde jag nog plugga inför tentan nästa vecka men det är ju fredagkväll... Lite ledigt förtjänar jag faktiskt. ;) 


Trevlig helg allihop! 

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards