En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 21 september 2007

Migrän igen

Av S - 21 september 2007 10:23

Migrän igår igen och det sitter fortfarande kvar litegrann. :( Började på eftermiddagen och trots att jag tog medicin (diklofenac) i tid så hjälpte det inte helt. Tog sammanlagt tre gånger igår vilket är max dygnsmängd men ändå kunde det inte hålla värken borta. Kräktes en gång också (börjar ju bli standard... :/ ). Tur att jag har tid hos läkaren snart, hoppas att jag får någon starkare medicin då som hjälper. Tog en ibumetin nyss eftersom jag fortfarande har molande huvudvärk, hoppas att det inte är farligt att ta det nu. Sista diklofenacen tog jag vid 21.30-tiden igår kväll. Usch och fy för detta!


Redovisningen igår gick iaf bra, tur att migränen dök upp efter det iaf! Att redovisa med migrän hade inte funkat!


Och så Schyffert & Glans i onsdags då - jättebra! Tror att vi skrattade nästan konstant i 2 timmar minus pausen då. :) Om ni har möjlighet så gå och se!


Nu ska jag pallra mig iväg till skolan snart, har kort dag idag så det blir nog inte så ansträngande.


 
 
Ida

Ida

21 september 2007 11:20

Usch, jag tycker verkligen synd om dig. Jag vet hur det är...

http://idefix.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sia

25 september 2007 14:36

Har själv migrän ibland, bästa medicinen är att försöka undvika stress och mat/dryck som kan orsaka den. Stressen kan vara svår att undvika ibland om man pluggar och blir utsatt för redovisningar, seminarier och tentor.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards