En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 26 september 2007

Av S - 26 september 2007 19:52

Bättre sent än aldrig! :) De ännu odöpta bebisarna. Namnförslag?

Av S - 26 september 2007 19:51

Min fiiiina Yalima! :)

Av S - 26 september 2007 14:26

Så är man gräsänka idag. Petri skulle på något budgetmöte ons-tors så han blir borta över natten. Jag ska ägna mig åt att plugga industriell organisation och logistik, trampa iväg med min Elvira till affären, gosa med djuren, städa några burar och sen slänga mig i soffan och avnjuta kvällen tv-kavalkad dvs sjuhuset, idol och Mia & Klara. Kan dte bli bättre? :)


Ellens lilla satinpojke fick somna in idag. han har hängt med bra hela tiden och inte sett dålig ut mer än att han har varit så liiiten hela tiden. Han gick upp några gram och sen ner dem igen, så pendlade det upp och ner. Han diade ändå emellanåt kunde jag se så jag tänkte att det kanske ger sig, men idag när jag kom hem så var han helt plötsligt jättedålig och jag beslöt mig för att låta honom få vandra vidare. Kvar är nu två knubbiga och mycket söta bebisar med öronen på svaj. Ska försöka fota dem ikväll och lägga ut här.


Katterna är just nu inne i någon sorts trotsålder tror jag. De gör precis ALLT de inte får göra. Hoppar upp på diskbänken, klättrar upp på fönsterbrädorna, trampar runt i blomkrukorna, slickar på smörknivar som man glömt framme... För att nämna några saker. :p Dessutom har Daisy fått för sig att kissa utanför lådan. Hon sitter i lådan och börjar kissa _i_ lådan men sen höjer hon rumpan och sputlackerar väggen med kiss istället... Vad ska man göra!? När vi är hemma och ser det så trycker vi ner rumpan på henne men när vi inte är hemma då? Suck... Men söta och goa är de förstås ändå. :) Spinner som två skördetröskor och slickas på händerna. :)

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards