En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 14 september 2007

Av S - 14 september 2007 13:01

Sitter i skolan igen och skriver. Det hinns liksom inte med på kvällarna. Det är fullt upp med matlagning, handling, burstädning, kattlek och marsvinspyssel. Och så höstens tv-seriestarter! Sjukhuset på 3:an och Idol på 4:an är givna varje vardagkväll när de går. Lite jobbigt att bli upplåst varje dag mellan 19.30-21 men vad gör man inte... ;p Ikväll blir det reprisen av "Ensam mamma söker", vi missade det i söndags när vi var i Stockholm/Uppsala på besök så vi får ta det ikväll istället. Om jag orkar hålla mig vaken så länge (brukar vara svårt på fredagar) så är det Mia och Klara kl 23.55 Måste ju kolla in vad det är alla pratar om! Tror att jag har hört dem på P3 och om det är de jag tror så kan det bli riktigt bra. :)


Ellen har gått 9 veckor nu på dräktigheten så det är inte långt kvar. Hon är bra stor så hon får säkert fyra ungar, kanske t.o.m fem.


Nej, nu måste jag sprinag till lektionen! CAD-ritning är det som gäller nu.

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards