En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 4 september 2007

Av S - 4 september 2007 10:17

Sitter just nu i skolan och bloggar. Åkte hit till kl 08.15 eftersom det stod att vi skulle ha extra handledning idag och jag förmodade (liksom många andra visade det sig) att vi skulle få lite extra handledning till den här rapporten som vi ska skriva och presentera på fredag. Men icke då... Istället var dte extra handledning i datoranvändande... Något som jag inte direkt tycker att jag behöver... Så nu har jag suttit och knåpat på min del av arbetet till på fredag istället. Det är mycket luddiga instruktioner så det är svårt att veta hur man ska lägga upp det. :/


Jag cyklade iaf hit idag på min sprillans nya Sjösala Elvira. :) Hon är sååå fin! Pärlemorvit damcykel med rejäl sadel och högt styre. En riktigt pålitlig sak och ett ritkigt kap. 2995:- kostade hon vilket var en tusenlapp mindre än ordinarie pris. :) Hösten är nog rätta tiden att köpa cykel på tror jag.

Hoppas nu bara att hon får vara ifred och att ingen snor henne eller är elak mot hennes vita lack. ;p 


Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards