En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 30 november 2008

Av S - 30 november 2008 22:07

Oj vad de senaste dagarna har gått fort! I torsdags var vi och såg Henrik Schyfferts ståuppshow The 90's - ett försvarstal. Och oj så jag skrattade, fick nästan hjärtklappning några gånger! :-) I torsdags fyllde också min lilla pappa år så idag var vi till honom och hälsade på och fick god mat. Igår var vi på adventslunch hos ett par kompisar och åkte sen på en julmarknad där jag fyndade ett par hemstickade raggsockor för ynka 50:-. :-) Fattar inte hur det kan gå ihop sig att sälja ett par sockor så billigt. Garnet kostar ju och sen måste man ju ta betalt för arbetet också. Måste ju ta åtminstone en timme att sticka två sockar? Det blir inte mycket till timpenning då inte...


Yalimas bebisar frodas och mår bra. Och är SÅ söta förstås! Måste försöka komma på namn åt dem nu, har några på förslag men har inte riktigt bestämt mig ännu.


Ikväll har det julpyntats en del hemma och det blev så mysigt och fint. :-) Köpte två hyacinter, en rosa och en vit som nu står i köket respektive vardagsrummet. Älskar hyacinter! Tycker att de doftar så himla gott.


Imorgon är det dags för skola igen, inte långt kvar nu innan julledigheten slår till. Har ett par projekt som ska vara klara innan dess och jag hoppas att vi får klart det den här veckan så kan man ta det lugnt sen.


Trevlig första advent på er!

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards