En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 9 november 2008

Av S - 9 november 2008 22:29

Idag har jag haft besök av pappa, hunden Flora, farmor och farmors man Kalle. :-) Jätteroligt att få besök, det händer inte sååå ofta. Eftersom jag fyller år på onsdag så fick jag presenter idag - pengatillskott i kassan och det tas tacksamt emot! Pappa blev också lite firad med en bok som han tyvärr redan hade. :-/ Jag hade bakat tårta och kakor efter recept ur "Leila bakar" och det blev himla gott alltihop. :-) Nu på kvällen har jag och Petri tagit en promenad, vi ska försöka börja röra mer på oss. Att börja träna på gymmet igen känns inte särskilt lockande så vi börjar lite lätt med att promenera. Måste röra mer på oss!


I fredags flyttade lille Chocolat hemifrån. Har fått rapporter om att allt går bra med honom och samborexen Marcus och att Chocolate älskar persilja. :-) Lycka till med honom Emilie!


Några tunnlar hade de, precis som Emilie påpekade, inte på Ikea i Gävle. Men de har inte utgått ur sortimentet utan de finns bara inte på lager i Gävle. Typiskt! Jag som tänkte slänga de gamla tunnlarna och ge grisarna nya. Men det blir till att tvätta de gamla ordentligt istället då. 


Nej, nu är det sängen som hägrar. Imorrn är det skola och sista gången på akupunkturen. Natti natti!



Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards