En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 17 november 2008

Av S - 17 november 2008 21:36

Sov dåligt inatt, låg och halvslumrade och drömde om muffinsformar. Där får man för att man surfar runt bland cupcakes och bakformar i timmar... ;-p Supersnälla Anna (som även hjälpte mig att få hem Nonne från Danmark) har iaf erbjudit sig att köpa äkta amerikanska muffinsformar åt mig nu när hon är där borta på andra sidan den stora pölen. Själv köpte jag confettiströssel på affären när jag var och handlade idag, det ska jag använda på mina cupcakes så småningom. :-) 


Yalima har idag gått 9 veckor på dräktigheten och är alltså på dygn 63. Hon väger över 1400g nu så hon är rätt tung men magen är inte överdrivet stor så jag tror på 3 stora bebisar. Men sist hon var dräktig trodde jag ju inte heller att hon skulle få så många, tji fick jag för hela sex bebisar ploppade ju ut varav fem överlevde. Vi får väl se om jag har rätt den här gången... 


Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards