En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2008

Vad hittar man på en tråkig dag?

Av S - 3 augusti 2008 11:39

Eftersom det är en så tråkig dag idag så tänkte jag försöka göra den så rolig som det går. :p Ska hoppa in i duschen nu och sen ner på stan en sväng och kolla efter lite block och pennor till skolstarten. :) Ska se om jag hittar ett tvåämnesblock och en ny pärm, kanske någon lite roligare än de vanliga Jopa-pärmarna. Ska in en sväng på hemtex också... Även om det är farligt, farligt. Hittar alltid en massa fint som jag vill köpa där. :p Igår handlade vi förresten lite för presentkortet som vi fick av mamma och Becke i julklapp. Det blev en wokpanna i gjutjärn (nedsatt till 399:-, hade kostat hela 799:- från början!), ett jättefint förkläde och en äggskalsvit (hehe...) äggklocka i lite 60-talsstil. Och ändå har vi massor kvar att handla för på presentkortet. :)


Sen funderar jag på att hyra film, har inte sett Brokeback Mountain ännu och skulle vilja se den. Petri har redan sett den så det passar väl himla bra för mig att kolla på den idag. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards