En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av S - 2 augusti 2008 20:09

Psst! Kika in Audi och Folke på Blocket!

Av S - 2 augusti 2008 09:50

En härlig lördagmorgon! Inte kanonväder men hyffsat varmt och inget regn (än så länge). Inga planer för idag så vi får se vad som händer. Petri fyller år på måndag (hela 32 år! jisses!) men jag har redan present och allt ordnat. Sophie fixar och donar... Hehe... :) Får se om det blir lite födelsedagsfirande idag eller om det blir på måndag, en tårta ska vi väl försöka få ihop iaf.


Igår städade vi när vi kom hem från jobbet. Skönt med rent och fräscht inför helgen! Sen blev det matlagning (chili con carne med ris) och film, vi såg "Morgan Pålsson - världsreporter". Den var sådär tyckte jag, lite väl fjantig och överdriven, men vi hittade inget bättre på telias digitaltv-filmuthyrnings-utbud.


Kameran har kommit nu också så vi försöker lära oss alla funktioner. Än så länge är jag inte övertygad om att den är bättre än min gamla Sony men det måste den ju rimligen vara, bara att jag inte har hittat rätt inställningar än.


Trevlig helg! 

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards