En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 7 september 2007

Utställning imorrn

Av S - 7 september 2007 14:07

Är hemma efter dagens redovisning och påbörjan på nästa projekt. Redovisningen gick bra och det känns som om vi har läget under kontroll inför nästa rapport som ska skrivas. Nu ska jag ta itu med  marsvinsbadande och trimma lite också. Peta öron och fila tassar på Betty som ska ställas i pet. Quincys matte (Anki) träffar jag ju redan ikväll så han fick bada igår och följer med ikväll så att han får åka hem redan nu. Känns bra att få det avklarat så man slipper tänka på dte mitt ir öran imorgon på utställningen.


När Petri kommer hem vid fem så ska vi till Granngården och köpa spån. Blir nog även en tur till affären för att hämta ut vår nya soffklädsel! Posten-avin kom idag! Wehee! :)


Vi ses imorrn alla som ska till valbo! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards