En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 21 juli 2007

Snart läggdags

Av S - 21 juli 2007 21:48

Så var arbetsdagen slut. Har suttit vid datorn sedan jag kom hem i princip. Lilla Eliza Jane är redan tingad, så det var som jag misstänkte - hon gick åt som smör i solsken och flyttar redan i samband med Väddö-utställningen.


Plockade maskrosblad på väg hem från jobbet så ikväll blev marsvinens kvällsmat färsk vitkål och maskrosor. :) Har skrivit en inköpslista till Petri som han får ta med imorgon när han åker och handlar efter att han har kommit hem. Jag jobbar ju delade turer imorgon också *dubbelsuck* och hinner inte åka med och handla men det går nog bra ändå. Ska packa det sista imorgon också, vet inte om vi måste ha med oss lakan och handdukar men isf ska det packas ned.


En smärre instruktionsbok är nedtecknad åt mamma så att hon vet hur allt ska skötas här hemma, så dte ska nog gå bra. :)


Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite innan jag släcker. Förhoppningsvis får jag sängsällskap i form av två gosiga kattflickor inatt också. 

 
 
Hannah

Hannah

21 juli 2007 22:00

Hej Sophie ! Tänk att jag hittade dig här !
Hoppas du och din kille får en skön semester, och du det där med delade turer har jag heller aldrig förstått.....
Ha det gott ! kram Hannah (smf 339 Hanna's)

http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

22 juli 2007 00:01

Vart ska du åka?

http://beatniks.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards