En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Symaskin

Av S - 5 maj 2009 19:41

Åh vad jag skulle vilja ha en symaskin! Inte för att jag kan sy i dagsläget men det kan väl inte vara så svårt att lära sig? Och jag tänkte inte göra några avancerade saker till att börja med, sy upp lite gardiner, kanske något kuddfodral osv. Så en väldigt enkel maskin med raksöm och sizksack skulle ju duga gott. Någon som har en som står och skräpar och vill sälja för en billig peng?

 
 
Anna

Anna

5 maj 2009 21:15

Vilket sammanträffande! Jag släpade med just en symaskin hemifrån när jag var där och hälsade på i helgen. Den är tung och har en jättefin röd låda som den bor i. Har dock inte kommit så långt som till att sy än.

http://julgrisen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna Ståhl

6 maj 2009 09:18

Jag vill me ha en symaskin!! Så kul att kunna sy egna kuddfodral och lägga upp gardinerna.. Kan inte heller sy, men man lär sig nog av sina misstag =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards