En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 4 juli 2007

Av S - 4 juli 2007 20:01

Gick upp 6.30, hua! (Och ännu tidigare blir det imorrn... :p) Stretade på på jobbet till kl 14 när jag slutade. Cyklade hem igen och gjorde lite omändringar i burarna. Ellen fick  byta plats med Quilla som redan är därktig med Blazé så Ellen blev alltså nytt sällskap åt Blazé och Quilla fick bo med lilla Yalima. Det verkar faktiskt funka bra, Yalima är snabb som en vessla och Quilla är dräktig och inte jättesmidig längre så jag tror att Yalima kommer undan hennes bitvilliga käftar rätt lätt. ;p


Sen har jag spelat sims 2 men det var inte lika kul som jag minns det, men jag tror att dte är så i början när man måste bygga upp allt, innan man kommer in i själva spelandet med simmarna. Tröttnade efter ett tag
 och beställde en pizza (usch så onttigt men god var den :) ).


Petri är på grillfest med några på jobbet, de skulle tacka av en som ska sluta. Först var det tänkt att han skulle komma hem vid åtta-nio-tiden men så ringde han och sa att det ev blir senare för de andra vill absolut att han stannar och tar tåget hem istället för bilen (så att han kan dricka m a o) och isf kommer han inte förrän vid tio. Plötsligt kändes kvällen låååång.


La mig i soffan och kollade på Animal Planet. Blir lika upprörd varje gång jag ser program ifrån djurpoliserna i olika amerikanska städer - jävla idioter till "djurägare" det finns! Usch! Hade ont i huvudet och blev jättetrött och tänkte bara blunda en stund men vaknade nästan 2 timmar senare med fastklibbade linser i ögonen. :p Och här sitter jag nu. Har fortfarande ont i huvudet så nu tog jag en andra värktablett. Hoppas den verkar.


Nu blir det nog sims ett tag till. Vad gör ni en vanlig onsdagkväll? 

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards