En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 2 juli 2007

Av S - 2 juli 2007 10:16

Japp, så är det. :) Och idag får vi besök av mamma och min moster Vivi. De anländer till Gävle om 40 minuter ungefär och då ska jag möta upp dem och så går vi och käkar lunch någonstans på stan. Trevligt trevligt. :)  De stannar till imorgon men eftersom vi har ont om sovplatser hos oss så kommer de att sova på ett hotell (lyx!!). Ikväll tänkte vi gå till min favoritrestaurang - Churchstreet Saloon och äta gooood mat!


Runt 17-tiden idag kommer Leonoras söners nya familj och hämtar dem så igår fick de varsitt bad och klorna klippta. De har en ganska lång bilresa framför sig (till Hudiksvall) men jag hoppas att dte ska gå bra. Det är tuffa killar. :)


Igår köpte vi äntligen en byrå till hallen. Lite av impulsköp kan man nästan säga för vi bestämde oss igår morse för att åka till ikea och titta på byrå, men så blev det alltså köp t.o.m En sån här fast i vitt blev det. Jättefin tycker vi, lite lantlig stil sådär. Tyvärr är det lite för stor för våran hall upptäckte vi så vi får se om vi hittar någon bättre plats åt den.


Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig iordning! 

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards