En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

Kärleksparet

Av S - 5 februari 2010 16:35

Chippen och Leanna!


   

 
 
Felicia

Felicia

5 februari 2010 18:05

Vad stor och fin han är! Har ju bara sett bebisbilder på honom. De är väldigt söta tillsammans - spännande att se vad det blir för bebisar :-)

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

 
Budda

Budda

5 februari 2010 18:39

Tror inte mina ögon...sötnosar!!

Hur mår Krokas?Jag har tänkt på honom hela dagen. På min himla njure också (opererad 26/10.09).Hoppas han inte har motsvarande värk som jag haft... :( P uss på honom.

Trevlig helg önskar Tina

http://www.budda.bloggplatsen.se

 
Sophie

Sophie

5 februari 2010 19:19

Felicia: Fast han är inte så stor faktiskt, Leanna är större. :-p Eller väger iaf mer. För att inte tala om syrran Crepes som är så tjock att hon har fått fatty eye på båda ögonen. ;-p Vi får väl se vad Chippen v'ger när han åker hem igen, av någon konstig anledning brukar marsvin ha en förmåga att bli lite tjocka hos mig. :-p

Budda: Kul att du har börjat följa min blogg! Ang Krokas så vet jag inte riktigt hur läget är. Han piper inte lika mycket nu längre men jag vet inte om det är för att han har vant sig(??) med smärtan eller om det faktiskt inte gör ont just nu. Jag tror inte att det är som njursten eftersom de här stenarna ligger löst i urinblåsan och inte sitter fast någonstans. Och det är ju bara precis när han ska kissa som han har pipit tidigare. Nu försöker jag göda upp honom lite, för han har tappat i vikt på senaste tiden, och så försöker jag få i honom mycket vätska. Men vi får väl se hur det slutar... :-/

http://www.luneas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emilie

5 februari 2010 20:13

Vad söta dom är tillsammans :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards