En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 29 maj 2008

Av S - 29 maj 2008 15:56

Så var sista riktiga skoldagen avklarad. Nästa vecka är det tentor som gäller och efter det är skolan slut för den här terminen och jag börjar jobba istället. Det ska bli himla spännande måste jag säga, men lite läskigt också. Det är ju en helt ny bransch jag ger mig in i!


Har suttit ute och räknat matte i det fina vädret under håltimmen mitt på dagen och det syns... Min högerarm + rygg är kräftröda. :/ Har smörjt med efter-sol-balsam nu men det hjälpte knappt. Får se om jag kan sov ainatt... Att man aldrig lär sig! Och rent estetiskt sett så kommer jag aldrig att få bort den skarpa kanten efter klänningen på ryggen den här sommaren... Den första riktiga brännan brukar det inte gå att få bort bevisen för.


Nu ska jag lägga mig på sängen och läsa miljöteknik som är den första tentan vi har, på måndag eftermiddag. 




Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards